Delfi foto misc. - 78756
Foto: Publicitātes attēli
Runā, ka mileniāļi esot kļuvuši greizsirdīgi. Viņi netiekot galā ar to, ka varētu tikt gāzti no sava troņa, jo veselus desmit gadus uzņēmumi un mārketinga vadītāji mēģināja izprast mileniāļu vērtības un paradumus, kas bieži bija neizdibināmi, taču tagad uzņēmumi aktīvāk sāk skatīties jaunā virzienā, jo pie apvāršņa ir "Generation Z" jeb Z paaudze – jaunieši starp 15 un 25, kas pēdējie pievienojušies aktīvo pircēju grupai un vēl vismaz desmit gadus būs atskaites punkts uzņēmumu sapulcēs.

"Gen Z" un mileniāļu spriedze

Mileniāļi bija – un joprojām ir – paaudze, kas atnesa mums "indie" mūziku, avokado saldskābmaizi, "Netflix and chill", "Instagram" filtrus un sapni par nebeidzamiem "gap years". "Gen Z" nav gluži gatava mantot šīs vērtības un paradumus un dažus no tiem pat izaicina. "Netflix" vietā ienāk videospēles, un izskaistinātu "Instagram" estētiku sāk nomainīt sociālais reālisms un sociālā kritika. Runā, ka šī ir viena no mierīgākajām paaudzēm pēdējās desmitgadēs – vismaz raugoties uz globālo statistiku attiecībā uz jauniešu alkohola patēriņu un pusaudžu grūtniecībām, kā arī izklaidēm ārpus mājas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!