internetveikals
Foto: Pixabay
Vēl pirms 20 gadiem neviens nevarēja iedomāties, ka pirkumus veiksim ar diviem klikšķiem viedtālrunī. Algoritmi, AR/ VR (augmented reality / virtual reality – papildinātā realitāte /virtuālā realitāte), viedie veikali un apzināts patēriņš. Tomēr 2021. gadā pircējus gaida vēl dažādas nebijušas pārvērtību iespējas.

1.Papildinātā realitāte: Dziļa iegrimšana jeb ieniršana

Apģērbu uzlaikošanas kabīnes un mēbeļu izvēle ar digitālo rīku palīdzību būtiski atvieglo iepirkšanos. Noklikšķinot uz Instagram reklāmas, var uzreiz izmēģināt uzvalku un izvēlēties atbilstoša izmēra drēbju skapi. 2019. gada rudenī zīmols Lamoda izveidoja 16 virtuālās pielaikošanas kabīnes. Savukārt IKEA ieviesa sistēmu, kas ļauj iebūvēt virtuālas mēbeles dzīvokļa interjerā, bet Nike izveidoja pakalpojumu Fit, lai dotu iespēju attālināti izvēlēties sporta apavus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!