Delfi foto misc. - 79885
Foto: Privātais arhīvs
Ik gadu turpina pieaugt interneta lietotāju skaits ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē, dažās vecuma grupās sasniedzot pat 100% lietojamību. Visbiežāk iedzīvotāji lieto e-pastus, internetbanku un lasa ziņas, taču arvien lielāku popularitāti iegūst iepirkšanās tiešsaistē. Augusta sākumā veiktajā iedzīvotāju aptaujā noskaidrots, ka internetā visbiežāk cilvēki iegādājas apģērbu, apavus un aksesuārus, tostarp somas un makus, darot to aptuveni vienu reizi mēnesī. Bet vai augstais pieprasījums pēc interneta veikaliem saglabāsies un kā tas ietekmē citus blakus biznesus?

Covid-19 pandēmija lielu daļu ikdienas dzīvi pārcēlusi uz internetu. Mēs ne tikai strādājam, tiekamies un pat ballējamies, izmantojot dažādas platformas, bet arī dažādo ierobežojumu dēļ, esam iemācījušies iepirkties tiešsaistē.

Jautājot iedzīvotājiem, cik bieži pēdējā gada laikā viņi ir iepirkušies interneta veikalos, visbiežāk jeb 52% gadījumu respondenti norādīja, ka vidēji reizi mēnesī vai retāk. Dažas reizes mēnesī iepērkas 32%iedzīvotāju, bet 16% pauda, ka neiepērkas tiešsaistē vispār. Tas nozīmē, ka tirgum vēl ir iespēja augt, jo īpaši apmācot vecāka gadagājuma cilvēkus datorprasmēs, tādējādi arī viņiem paverot šo pasauli daudz plašāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!