Darba devēji visā Latvijā šonedēļ ir sarosījušies un atpletuši rokas gaidāmajam ekspertu vilnim, kas pēc dažiem gadiem velsies pāri valstij. LU SZF Komunikāciju zinātnes bakalaura programmas jaunais kurss "Influenceru komunikācijas vadība" sociālajā "Twitter" tīklā neatstāja vienaldzīgos. "Cehs.lv" asociētais profesors Kristaps Āls gluži kā rudenīgs lietus nedaudz atveldzēs iekarsušās diskusijas, jo viņa rīcībā ir nonākušas vadlīnijas kursa programmai.
Daļa skeptiķu jau metās norādīt, ka “influenceris” kā profesija ir stipri abstrakta un, neeksistējot nozares standartam, ir grūti kā attaisnot, tā kritizēt šāda kursa jēgu. Sak’ neviens neaizliedz radīt kursu kaut vai pakaļas kasīšanai, ja vien ir pieprasījums. Turklāt nevar pārmest kursa radītājai vēlmi šo virzīt akadēmiskās sliedēs, kas ir loģisks turpinājums citam viņas savulaik līdzdibinātam veikumam – Influenceru asociācijai, kas sabiedrībai spilgtāk atmiņā palicis ar influencēšanas zvaigznes Maijas Armaņevas veiksmes stāstu.
K. Āla rīcībā esošā informācija liecina, ka kursa programmu paredzēts sākt ar vēsturi, apskatot pirmos influencēšanas piemērus postpadomju Latvijā, piemēram, analizējot grupas “Labvēlīgais tips” dziesmu “Lemixx” un to, vai Fredis ir uzskatāms par valsts pirmo influenceri, pretēji vairākkārt izskanējušajam pieņēmumam, ka pirmais influenceris ir Agnija Grigule, vai Jānis Jarāns, kurš jau izsenis influencēja Gerkenu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv