Pēdējā laikā daudz tiek runāts par zaļo kursu, par enerģētisko neatkarību, par augstajām degvielas cenām un to, kas tad pilsētas satiksmē ir svarīgākais. Vieni saka, ka jāorientējas uz velo, otri, ka mašīnas stāv pāri visam. Bet pareizā atbilde uz visiem šiem jautājumiem un domstarpībām ir viena – tas ir sabiedriskais transports.
Sabiedriskajam transportam ir jābūt prioritātei Rīgas pilsētā, sabiedriskajam transportam ir jābūt Rīgas mobilitātes mugurkaulam, sabiedriskajam transportam ir jābūt Rīgas karalim. Bet kā to sasniegt?
Mums ir jādomā par Rīgas sabiedriskā transporta pievilcīguma celšanu. Tā ir vesela ķēde, kas sastāv no dažādiem posmiem un tie visi ir vienlīdz svarīgi. Tas nav tikai pats brauciens, tas sākas ar nokļūšanu līdz pieturvietai un biļetes iegādi, kam seko uzturēšanās pieturvietā un iekāpšana sabiedriskajā transportā. Sabiedriskā transporta vienības – autobusi, tramvaji, trolejbusi, biļešu cenu politika, norēķināšanās veids, pārsēšanās iespējas, drošība, ātrums un pat "bezpajumtnieku jautājums", tas viss veido kopīgu vienumu, kas saucas "sabiedriskā transporta pievilcīgums".