Šajā profesijā strādāju jau padsmit gadus, un lielākā daļa manu klientu ir patiešām brīnišķīgi, saprotoši un gatavi ieklausīties ieteikumos, uzticot visdažādākos uzdevumus. Taču savas karjeras laikā esmu saskārusies arī ar neadekvātiem sadarbības partneriem, no kuriem labāk būtu "turējusies pa gabalu", nevis centusies pēc vislabākās sirdsapziņas izpildīt uzdotos pienākumus.
Vienu šādu klientu "izbaudīju" pirms aptuveni septiņiem gadiem, saņemot īsziņas un e-pastus trijos naktī, izrādot totālu neizpratni, kāpēc neatbildu uzreiz. Taču arī pēdējā laikā viens no tādiem bija manā redzeslaukā, kad izjutu pilnīgu mobingu jeb psiholoģisko teroru. Un šī pieredze nāca no valsts pārvaldes iestādes, kas šķiet uzskata, ka var atļauties pilnīgi visu. Bet tagad pēc kārtas.