Delfi foto misc. - 82938
Foto: Privātais arhīvs
Uzņēmējdarbībā tiek uzskatīts, ka klients ir vērtība un viņam vienmēr ir taisnība. Bet kā ir realitātē? Strādājot komunikācijas jomā, diemžēl, mēdz gadīties arī nepatīkamas situācijas, kad neizpildāmas prasības, nereāli laika ierobežojumi ir iemesli, kāpēc šajā nozarē visbiežāk strādā jauni cilvēki, kuri vēl nav izbaudījuši izdegšanas sindromu, kā arī ar savu enerģiju un darbaspējām var izturēt klientu untumus.

Šajā profesijā strādāju jau padsmit gadus, un lielākā daļa manu klientu ir patiešām brīnišķīgi, saprotoši un gatavi ieklausīties ieteikumos, uzticot visdažādākos uzdevumus. Taču savas karjeras laikā esmu saskārusies arī ar neadekvātiem sadarbības partneriem, no kuriem labāk būtu "turējusies pa gabalu", nevis centusies pēc vislabākās sirdsapziņas izpildīt uzdotos pienākumus.

Vienu šādu klientu "izbaudīju" pirms aptuveni septiņiem gadiem, saņemot īsziņas un e-pastus trijos naktī, izrādot totālu neizpratni, kāpēc neatbildu uzreiz. Taču arī pēdējā laikā viens no tādiem bija manā redzeslaukā, kad izjutu pilnīgu mobingu jeb psiholoģisko teroru. Un šī pieredze nāca no valsts pārvaldes iestādes, kas šķiet uzskata, ka var atļauties pilnīgi visu. Bet tagad pēc kārtas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!