Vija Tirzmale: Vai korporatīvās dāvanas vēl ir aktuālas?
Foto: Publicitātes foto
Pirms desmit gadiem šķiet, ka visiem svētku laiks bija īpaši izaicinošs, jo bija jāveido saraksti ar to, kurus no sadarbības partneriem sveikt, kādas dāvanas izvēlēties un kā tās nogādāt pie saņēmēja. Tieši pēc dāvanas tika vērtēts tas, cik konkrētā kompānija ir "bagāta" un "dāsna", taču jau vairākus gadus situācija ir mainījusies. Arvien biežāk uzņēmēji informē par to, ka dāvanas ir aizstātas ar kāda īpaša mērķa realizēšanu, iesaistot ne tikai darbiniekus, bet arī viņu ģimenes.

Pēdējie gadi bijuši liels izaicinājums ēdināšanas jomā. Pandēmijas uzliktie ierobežojumi, kas dažbrīd pat bloķēja restorānu un kafejnīcu darbu, noveda pie tā, ka daudzi pavāri un oficianti zaudēja iespēju nopelnīt sev algu, tādējādi meklēja iespējas strādāt citās nozarēs vai arī pameta valsti.

Savukārt Krievijas iebrukums Ukrainā situāciju padarīja vēl krietni sliktāku, jo cilvēki, baidoties no tā, ka Latvija atrodas blakus agresorvalstij, Latvijas vietā izvēlējās citus Eiropas galamērķus. Tas, protams, samazināja tūristu skaitu vasarā, tādējādi arī restorāni un kafejnīcas izjuta negatīvas sekas – apmeklētāju bija krietni mazāk nekā plānots.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!