Laikā, kad karš noris Eiropā un ik pa laikam saņemam satraucošus signālus no agresorvalsts, likumsakarīgi tiek uzdoti jautājumi, cik gatavi dažādām krīzes situācijām ir Latvijas dienesti, institūcijas un iedzīvotāji. Finanšu sektors pastāvīgi, bet pēdējos gados it īpaši, darbības nepārtrauktībai un sistēmas darbības noturībai pievērš īpaši lielu uzmanību. Latvijas Banka un kredītiestādes ir gatavas dažādiem scenārijiem un arī krīzes situācijās nodrošinās klientu informācijas, līdzekļu un sniegto pakalpojumu drošību un pieejamību.
Kritiskie finanšu pakalpojumi
Krīzes mēdz būt dažādas, un nebūt ne vienmēr tas nozīmē kādus militārus konfliktus. Piemēram, šovasar paši uz savas ādas izjutām, ko nozīmē lielgraudu krusa un spēcīgas lietusgāzes, kas radīja elektroapgādes traucējumus. Šādos brīžos var būt problēmas gan ar interneta sakariem, gan ar maksājumu karšu norēķiniem. Ja nelaime nav liela, to ātri novērsīs un neērtības nebūs būtiskas, tomēr vienmēr labāk sagatavoties sliktākajam, tad arī mazākas problēmas pārvarēt būs vieglāk.