MISC 2.0 - 27777
Foto: Privātais arhīvs
Pagājušā gada nogalē konferencē "The Future of Insurance Europe" frāzes "digitālā transformācija" un "inovāciju kultūra" tika ne reizi vien dzirdētas. Šajā ziņā apdrošināšanas bizness nav izņēmums – lai pielāgotos klientu mainīgajām vajadzībām, ir jāiet līdzi laikam, jāspēj būt elastīgam, piedāvājot jaunus produktus, pēc iespējas efektīvāku apkalpošanu. Uzsvars uz spēcīgu tehnoloģiju pārvaldību arī 2024. gadā būs svarīgs biznesa priekšnoteikums.

Dati ir uzņēmuma sirds, un ieguvēji būs tie, kas patiesi ieklausīsies klienta vajadzībās, – ar šādu atziņu no starptautiskās apdrošināšanas nozares konferences es atgriezos decembrī. Datu attīstība un tehnoloģiju pārvaldība jau šobrīd ir vieni no galvenajiem virzieniem, kuros es saskatu milzu potenciālu, attiecīgi veicot gudras investīcijas un nodrošinot efektīvu resursu izmantošanu, lai turpinātu to sekmīgu attīstību.

2024. gadā tehnoloģijas turpinās būtiski ietekmēt apdrošināšanas nozari, rūpējoties ne tikai par pakalpojumu kvalitāti un precīzu produkta pielāgošanu, bet arī ātru apkalpošanu gan produkta iegādē, gan atlīdzības izmaksā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!