Uzsākot 2024. gadu, izglītība kopumā ir gatava tām pārmaiņām, kuras iespējo globālo notikumu un tehnoloģisko sasniegumu kumulatīvā ietekme. Šis gads būs izšķirošs izglītības nākotnes virziena noteikšanā.
COVID-19 pandēmija ir iezīmējusi atšķirīgu laikmetu izglītībā, šķeļot mūsu pieejas uz stratēģijām pirms un pēc pandēmijas. Atgriešanos normālā stāvoklī 2023. gadā pavadīja globālās dinamikas ietekme, tostarp Ukrainas konflikts un saspīlētās Ķīnas un ASV attiecības, kas pārveidoja mūsu pieeju internacionalizācijai izglītībā (kas ir nozīmīgs spēks augstākās izglītības jomā).
2023. gadā ģeneratīvais mākslīgais intelekts ir kļuvis par būtisku pārmaiņu iniciatoru, kas būtiski ietekmēs mācīšanas un mācīšanās metodes. Tā pārveidojošais potenciāls izglītībā ir nenoliedzams, un tas prasa stratēģiski pārvērtēt tehnoloģiju integrāciju dažādos procesos, tai skaitā izglītībā.