Vai pareizi saprotu, ka visiem tagad ir tiesības rīkot policijas netraucētus, nesaskaņotus publiskus pasākumus, traucēt satiksmi un apdraudēt savu un citu drošību, ja deklarētais mērķis pašam šķiet gana cēls? #kritiskamasa
— Jānis Sils (@JanisSils) May 1, 2019
Kritiskā masa 2019. Manuprāt, līdz šim viss krāsāinākais brauciens braucamrīku ziņā - to arī centos parādīt šajā video. Paldies visiem braucējiem par lielisko dienu. #kritiskamasa @kritiska_masa @marisjonovs @PilsCilvekiem pic.twitter.com/8Yw2jDEqym
— Krišjānis Vaiders (@K_Vaiders) May 2, 2019
Ok, tviteri, es sapratu, kāpēc Tev nepatīk kritiskā masa. Pabraucos pirmoreiz. Šķiet interesanti, ka toleranci pret velobraucējiem cenšas panākt ar automašīnu bloķēšanu un skubināšanu braukt pāri ielai pie sarkanā. Un arī ar maziem bērniem. Nekad vairs. #kritiskamasa
— Renāte Lapa (@clubbedtodeathh) May 1, 2019
Kritiskās masas nozākāšana ir mūsu nespēja iedomāties, ka ir nepieciešama citāda Rīga. Pilnīgs radošuma un iztēles trūkums. Ārprāc. Jāsūta ļaudis vērot pilsētas kaimiņvalstīs.
— Neils Balgalis (@neilsbalgalis) May 3, 2019
Kritiskā masa #kritiskamasa pic.twitter.com/BeULagosmf
— Artürs (@ArtursBridaks) May 1, 2019
Cik daudz vairāk un ilgāk tiktu "traucēti" pārejie ... ja @kritiska_masa tiktu organizēta "saskaņojot" = policija bloķētu ielas, krustojumus utt.?
— Mārtiņš Mičulis (@miculis) May 2, 2019
Dziesmusvētki: "asaras sariešas acīs, domājot par to kā visi esam vienota tauta, es jūs mīlu, brāļi un māsas...SĀĀĀULĒ LATVI SĒDINĀĀĀJA...
Saeimas vēlēšanas, Kritiskā Masa, tvīts par jebko: pisec tu tads dolbis esi da nu nah toc kroplis man ir taisniba, tev ne, ienistu so valsti
— Edijs Majors (@EdijsMajors) May 2, 2019
Ko es kā gājējs domāju par #kritiskamasa nav pieklājīgi pat tviterī rakstīt. Varētu padomāt, ka mans bērns ir tas, kurš tos veloceliņus atsākās būvēt - ja pēc iespējas vairāk sīkos uz trotuāra notrieks, infrastruktūra noteikti uzradīsies.
— Līva Pērkone (@Liva) May 1, 2019
Kritiskā masa 2019 vienā minūtē. #kritiskamasa #criticalmaps @marisjonovs @kritiska_masa @PilsCilvekiem pic.twitter.com/RGolobgyGK
— Krišjānis Vaiders (@K_Vaiders) May 1, 2019
Riteņbraucēji - dedziet ellē!
Autobraucēji - dedziet ellē!
Kamēr svilsiet arī varēsiet izdiskutēt kurš krutāks klātienē, bet no manas twitterlentas pazūdiet :) Par daudz. #kritiskamasa
— Kristians Kareļins (@KrisjaLV) May 2, 2019
Es tā saprotu, ka #kritiskamasa šogad ir izdevusies - tagad velosipēdistus ienīst arī gājēji.
— Armands Onzuls (@ArmandsOnzuls) May 1, 2019
#kritiskamasa pic.twitter.com/MjYkm3aaaM
— Mareks (@Marikatrons) May 1, 2019
Pirms 6 gadiem zīmēta karikatūra. Attieksme nevienā virzienā pa šo laiku pozitīvāka laikam nav kļuvusi. #kritiskāmasa pic.twitter.com/24rKl9nXIm
— Gatis Šļūka (@KarikaturaLv) May 2, 2019
Daži saka, ka Kritiskā masa ir klasisks protesta veids. Taču liekas, ka, lai uzrunātu sabiedrību, šajā gadsimtā ar tik labu dzīves līmeni protestam jābūt nevis klasiskam, bet pārdomātam un stratēģiskam. Tādam, kas vairo sapratni, nevis naidu. Un tā, principā, par jebkādu ideju.
— Ksenija (@and_kse) May 2, 2019
Kritiskā masa likās super iniciatīva līdz brīdim, kad uzzināju, ka tas ir masveida noteikumu pārkāpšanas pasākums. Tāds vidējais pirksts pārējiem satiksmes dalībniekiem. Kāpēc nevar civilizēti?
— Ernests Štāls (@so_on) May 1, 2019
,nemaz tik traki nebija ... #kritiskamasa ,mazāk ar pirkstiem jārāda,un vairak vienam otru jāsaprot .. 1x GADĀ ... 8min pagaidīt ... PASAULES GALS
— Viesturs Vilhelms (@Heid_mens) May 1, 2019
Vispār #kritiskamasa būtu cienījams pasākums, ja tas būtu stihisks mauciens pašu atsaldētāko izpildījumā, nevis kaut kāds ģimenisks groziņvelosipēdu dumpis.
— Jānis Liksts (@janisliksts) May 1, 2019
#kritiskamasa pic.twitter.com/SQPQfvysmw
— Edžus (@ticpuika) May 1, 2019
Šorīt, kā gandrīz katru dienu, braucu ar velo uz treniņu no Teikas līdz Uzvaras parkam & atpakaļ. 2x mani gandrīz nogalināja, 4x nedeva ceļu, kur priekšroka, 3x neuztriecos gājējam, jo tā rīcību paredzēju vietā, kur man priekšroka. Tas viss brīvdienā. Tāpēc došos @kritiska_masa
— Edgars Bernāns (@EdgarsBernans) May 1, 2019
5 dienas nedēļā uz darbu un atpakaļ braucu ar automašīnu, bet vakar minos kritiskajā masā. Kā man tagad būt?
— Emīls (@Em0zo) May 2, 2019
Es kritiskajā masā nesaskatu vēlmi pēc tolerances. Protesta būtība ir traucēt un provocēt, ar domu "mūsu te ir daudz, mums vajag infrastruktūru un tad nevienu netraucēsim"
— N.R. (@normis) May 2, 2019
Tikai tas, ka tu brauc ar velo, tevi nepadara nedz labāku, nedz pilsētai, videi un sabiedrībai draudzīgāku, ja tu to dari kā idiots. Drošu un mūsdienīgu veloinfrastruktūru Rīgai vajag, bet ja tajā brauks tāpat kā šodien Kritiskajā masā, tad, pizģec, pārējiem velobraucējiem.
— Lauma Brežģe (@LaumaBre) May 1, 2019
Kritiskā masa patiesībā parāda cik autovadītāji ir toleranti- stāvam, nepīpinam un ļaujam baram anarhistu darīt uz ceļa visu ko grib. Policijai brīvdienas acimredzami. Šodien noteikumus var pārkāpt arī autovadītāji?
— d.l. (@D_Luuse) May 1, 2019
Šķiet, ka LV atkal ir iemesls svinēt un upurēt kazlēnus, kaķēnus, cālēnus, pirmdzimtos utt pateicībā, ka neviens no #kritiskamasa @kritiskamasa idiotiem šodien neaizgāja bojā, pateicoties laimīgai nejaušībai un tam, ka citi satiksmes dalībnieki tomēr ievēro CSN.
— Edgars Eglītis (@eedgars) May 1, 2019
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!