Es teicu atklāti, ka viņai nekas neizdosies, jo tāpat bērni skatīsies "Peppas" un "Bingus" – latviešu multenes netiek līdzi tam, kā uzmanību spēj paņemt importa tēli. Pie sevis nodomāju, vai tiešam arī Martu, kurai jau viens liels puika ir, ķērusi jauno māmiņu blakne: "Nevaru nopirkt normālu apģērbu bērnam, šūšu pati un drīz arī bankrotēšu." Taču es nepazinu Martu labi, jo mūsu kontakts iepriekš bija profesionāls. Nezināju, kāds iekšējais "draivs" ir TV raidījumu vadītājai.
Patlaban "Tutas lietas" griežas LTV, TV3, LMT, "Tet", "Tele2" un dzīvo arī zemes dzīvi – ir sava apģērbu līnija, "pop-up" veikals, pat ziepītes. "Tuta" mācējusi paņemt naudu arī no valsts iedalītā diasporas projektiem, jo arī mazie latvieši ārzemēs iemīļojuši filmiņas.
Šovasar izpārdoti 17 "Tutas" koncerti visā Latvijā, 6 no tiem Dailes teātra Lielajā zālē, kur ir 900 vietas, – teātris pildījās ar skatītājiem, kam katram padusē bija pa Lapsiņai vai Fenekam, vai abiem. Foajē vēl bija klājiens ar mirguļojošiem zižļiem, vecāku maki vērās vaļā un ciet. Tad nu man bija jāsaka: Marta – malacis! Ir!
Pārdod mašīnu, lai uzšūtu lapsas
"Jā, tu nokritizēji – nekā nebūs," tagad atceras Tutas radītāja. Tikāmies, kad Marta knapi bija piezemējusies Rīgas lidostā, jo vairākas dienas Kannās visas pasaules TV ļaudīm stāstīja par "Tutu" un elpoja jaunākās tendences nozarē. "Un arī to, kā televīzija mirst, vietā nāk dažādas platformas," viņa piebilst.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv