Pavisam nesen pamanījām, ka sludinājumu portālā "Ss.com" nonācis influenceres un konditores Amandas Ozoliņas labi zināmais uzņēmums "Kūkas Gardas". Sazinājāmies ar viņu, lai noskaidrotu, vai tā maz ir patiesība un kāpēc viņas lolojumam pēkšņi pienācis gals. Īpaši "Delfiem" Amanda atklāj skaudro stāstu par to, kā pēc 10 gadu darbošanās viņa ir lēmusi, ka konditorejai nu ir jāmeklē cits īpašnieks. Viņa pastāsta arī to, kādu tieši jauno vadītāju meklē un kā mainījusies atpazīstamība pēc sadarbības ar uzņēmēju Elīnu Didrihsoni, kā arī – kas ieplānots nākotnē.
Amanda, sāksim ar to, vai tā ir taisnība, ka uzņēmums "Kūkas Gardas" tiešām tiek pārdots? Kāpēc šāds lēmums?
Jā, tā ir taisnība! Šis lēmums nav vērsts uz emocijām vai varbūt, kā no malas varētu šķist, ka uzņēmumam ir radušās kādas finansiālas grūtības. Nebūt nē, tas ir mans personīgais lēmums par labu manai labsajūtai. Un patiesībā es to pieņēmu jau pirms diviem gadiem. Proti, vienmēr esmu teikusi, ka es vēlos izveidot uzņēmumu, kuru es pēcāk varu tālāk nodot kādam citam. Bet, protams, tā kā šis uzņēmums ir ļoti piesaistīts pie mana personīgā zīmola un ļoti daudzi to redz un projicē caur mani, vairākumam tas ir diezgan šokējošs paziņojumus. Bet tā ir pilnīgi normāla prakse, nav nekāds jaunums biznesa vidē, ka uzņēmumi tiek pārdoti un nonāk citu īpašnieku rokās.
Vai tas nozīmē, ka tu pilnībā sevi pārvirzīsi citā jomā, ne konditorejā?
Patiesībā paralēli darbojos divos virzienos – esmu konditorejas jomā, bet mans pamatvirziens, pats pamata bizness ir apmācības, kas notiek gan online vidē, gan klātienē, ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Kopumā man ir vairāki tūkstoši studentu, kas mācas pie manis konditorejas mākslu – gan mājsaimnieces, gan konditori. Un šis virziens principā pēdējos gadus aizņem 70 procentus no mana laika. Tā ir izvēle, kur es sevi attīstu un virzu!
Turklāt konditorejas ražošanā esmu ļoti tālu no savas pamatprofesijas. Protams, uzņēmumu "Kūkas Gardas" sāku virzīt kā konditors, bet ar katru gadu no konditorejas kā no pamatsfēras attālinājos aizvien vairāk un vairāk. Kāpēc tā? Kā uzņēmuma vadītājai un īpašniecei man bija vairāk jāpieslēdzas tādām lietām kā mārketings, pārdošana, finanses un grāmatvedība. Īsāk sakot, tas, ko es šobrīd daru, man nesagādā prieku un tas nav īsti tas, ko es vēlos turpināt darīt. Es sevi vienmēr esmu redzējusi kā skolotāju, kā pasniedzēju.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv