Par to, kas jāzina par uzmanības noturības attīstības procesu, un to, kā talkā nāk dažādas inovatīvās mācību metodes, stāsta sertificēta klīniskā un izglītības psiholoģe, kognitīvi biheiviorālā terapeite un "Barboleta" metodes izstrādātāja Baiba Blomniece-Jurāne.
Lielākā problēma, ar ko skolotāji pirmajās klasītēs saskaras: bērni nav raduši un pat nespēj mierīgi nosēdēt un koncentrēties uz mācību vielu. Pāreja no bērnudārza vai mājām uz skolas vidi, kur valda citas prasības un disciplīna, bērnam ir kā diena pret nakti. Vairs nav ne miņas no sēdēšanas aplītī uz zemes, pastaigām un matemātikas mācīšanās to laikā. Šeit visi 40 minūtes sēž pie galda un klausās pedagoga teiktajā. Tā ir pilnīgi cita pieeja mācību procesā, kas bērnam ir liels šoks un krīze – ko gan pieaugušie no manis tagad vēlas?!