Ražotāji nedrīkstētu stāstīt pircējiem pasakas par ilgtspējību, šai jomai jābūt regulētai – ar viedokli dalās Jānis Garančs, SIA "Aloja-Starkelsen" izpilddirektors, Eiropas Bioloģiskās pārtikas pārstrādes un tirdzniecības organizācijas OPTA valdes loceklis.
Ierasts, ka augošā bioloģiskās pārtikas tirgus apstākļos pieprasījums vienmēr bijis lielāks par piedāvājumu. Pietika saražot un gaidīt pircēju. Tagad sākušies citi laiki, kad pašam ir jāiziet tirgū un sevi jāparāda.
Līdz šim bioloģiskā pārtika nekad nav saskārusies ar tirgus izaugsmes apsīkumu. Tomēr ekonomika ir ekonomika. Pašreiz vērojamā tirgus stabilizēšanās vēl nenozīmē, ka ir iemesls panikai. Bioloģiskie produkti dažās valstīs aizņem 10 un vairāk procentu no pārtikas tirgus. Ir segmenti kā auzu pārslas, kur bioloģiskā un konvencionālā produkcija ir līdzvērtīgās pozīcijās. Līdz ar to neesam atrauti no ekonomiskajiem procesiem pasaulē.