Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta speciālisti gan pagaidām negrasās atkāpties no esošā pilsētas attīstības plāna, kurā Mazais tilts ir gan iezīmēts, bet netiek uzskatīts par prioritāru.
Pēc Daniševska domām, no transporta svarīgāks būtu nevis Zemgales, bet tā dēvētais Mazais tilts, kas savienotu Daugavas kreiso krastu ar Turgeņeva ielu.
Daniševskis uzskata, ka Zemgales tilts neatrisinās galveno Rīgas centra problēmu - nesamazinās automašīnu skaitu tajā. Tāpēc viņš iesaka pārskatīt prioritātes un mainīt tiltu būves secību.
Zemgales tilts transporta plūsmu no kreisā krasta ievirzīs tieši Stacijas laukumā, kurā jau tagad ir problēmas ar sastrēgumiem, turklāt pēc esošā plāna kreisajā krastā tam nav paredzēta nobrauktuve uz Mūkusalas ielu, bet pieslēgums ielu tīklam plānots tikai Uzvaras bulvārī.
Tā dēvētais Mazais tilts ir iezīmēts ielu tīkla attīstības kartē (Zemgales tilta tajā nav vispār), taču nav minēts to Daugavas šķērsojumu sarakstā, ko paredzēts būvēt līdz 2018. gadam.
Pa tiltu no Buru ielas pāri Lucavsalai un Zaķusalai varētu nokļūt Turgeņeva un Puškina ielā, no kurienes transporta plūsmu varētu samērā veiksmīgi pieslēgt Dzirnavu un Elizabetes ielām, veicot vēl dažus papildpasākumus, piemēram, izrokot papildus tuneli zem dzelzceļa, uzskata satiksmes eksperts.
Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta speciālisti laikrakstam pieļāvuši, ka tā dēvētais Mazais jeb Turgeņeva tilts, kuram pašlaik pat nav oficiāla nosaukuma, varētu tapt pirms Zemgales tilta. Prioritārie šobrīd ir maģistrālie šķērsojumi, tāpēc par centrā plānotajiem tiltiem vēl nav skaidrības.