Foto: Publicitātes attēls

GenZ jeb “Z paaudze”, dēvēti arī par post-milleniāļiem ir paaudze, kas ir dzimusi no 1997.-2012 vai 1995-2010, šai paaudzei raksturīgs, ka tie ir dzimuši pilnīgā tehnoloģiju ērā un ar lielu piesaisti digitālajai pasaulei. Jau no bērnības viņiem mājās bija internets, bet rokās viedtelefons - tādējādi fiziskajai pasaulei saplūstot ar digitālo, radot vienu papildinošu realitāti. Šodien mārketinga un reklāmas speciālistiem ir aktuāls jautājums, kā šos jauniešus sasniegt un uzrunāt, kādai ir jābūt zīmola komunikācijai un kādiem - pašiem produktiem.

Kopā ar Intu Bušu studijā:

Raimonds Grasmanis, zīmolu stratēģis, radošās aģentūras "Dingo & Schwarz" vadītājs, strādājis ar vairāk kā 200 zīmoliem, vairāk nekā 20 valstīs;
Alise Mankus, GenZ paaudzes pārstāve, influencere un tiktokere;
Reinis Lazda, sociālais un organizāciju psihologs, docents, organizāciju konsultants.
22.12.2022. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!