Japānas veikalu plauktos nonācis īsts pārsteigums – dzēriens, kas iedvesmots no majonēzes! Veikalu ķēde "Lawson" liek lielas cerības uz savu jauno eksperimentu, uzskatot, ka "cilvēki gadiem ilgi ir gaidījuši tieši šo produktu". Tomēr majonēzes dzēriens ir radījis pretrunīgas reakcijas.
Jaunais dzēriens, kam dots nosaukums "Nomu Mayo", tiek piedāvāts visai glītā glāzītē. 200 mililitru trauciņš maksā 198 jēnas jeb aptuveni 1,25 eiro. Kā ziņo "Sora News24", "Lawson" to raksturo kā "atdzesētu dzērienu majonēzes fanātiķiem".
Majonēze Japānā ir ļoti iecienīta mērce, kas tiek izmantota visdažādākajos ēdienos – no sviestmaizēm līdz picām, kā arī tradicionālajos Japānas ēdienos, piemēram, suši un onigiri (rīsu bumbiņas) pagatavošanai. Tāpēc nav nekāds dižais pārsteigums, ka ir radīts šāds dzēriens.
Tomēr baltās krāsas tumīgais dzēriens ir "testa pārdošanas periodā", un vēl nav zināms, vai tas kļūs par pastāvīgu produktu.
Un, par laimi, šis dzēriens ir jau arī izmēģināts (lai tikai tas nebūtu jādara mums!). Kāds gardēdis "Reddit" vietnē dalījās pieredzē: "Es tikko to izmēģināju, un tas ir šausmīgi – tieši tā, kā jūs to iedomājāties. Šķidra majonēze, sāļa majonēze. Es nespēju iedzert vairāk par vienu malku."
Vēl kāds drosminieks rakstīja vietnē "X": "Dzeramā majonēze?! Tas ir neticami slikts produkts! Izvairieties no tās par katru cenu! Nevienam īstam majonēzes cienītājam tā nepatiks! Kāpēc, pie velna, viņi to radīja??"
Starp citu, šis nav vienīgais dīvainais majonēzes iedvesmotais produkts.
Un, starp citu, tas nav pirmais dīvainais majonēzes iedvesmots produkts. Pirms vairākiem gadiem Apvienotajā Karalistē tika laists klajā majonēzes saldējums.