"Divas sulīgas 100% liellopu gaļas šķēles, kas grilētas virs uguns, svaigi griezti salāti, kraukšķīgi sīpoli un mūsu īpašā "King" mērce. Tas viss starp trijām apgrauzdētām maizes šķēlēm ar sezama sēkliņām," savu jauno produktu slavina "Burger King". Burgera apraksts ārkārtīgi līdzinās "McDonald's" "bigmakam": "Divas 100% liellopa gaļas šķēles, īpašā mērce, lapu salāti, siers, marinēti gurķi un sīpoli - starp grauzdētām maizītēm ar sezama sēklām".
Gandrīz identiski ir arī abu burgeru izmēri un enerģētiskā vērtība: "Big King" ir 510 kilokalorijas, savukārt "Big Mac" - 550 kcal.
"Burger King" galvenais mārketinga menedžeris Ziemeļamerikas valstīs Ēriks Hiršhorns uzstāj, ka viņu jaunais burgeris atšķiras no konkurentu produkcijas, pateicoties unikālajai grilēšanai uz uguns. Šī gan nav pirmā reize, kad "Burger King" saviem klientiem piedāvā "Big King". Īsu brīdi šādu produktu varēja iegādāties 1997.gadā, tomēr tolaik tam neesot bijusi vidējā maizes kārta, raksta kāda "Wall Street Journal" blogere.
Ja atdarināšanu uztver kā komplimentu un atzinību, tad "McDonald's" ir milzumdaudz pielūdzēju starp konkurentiem. Gluži tāpat kā "McDonald's", arī "Burger King" nesen sākuši saviem klientiem piedāvāt svaigos salātus, augļu smūtijus, vistas nagetus un vrapus u.tml.
"McDonald's" uz ziņu par konkurenta jauno produktu reaģējuši, paraustot plecus, raksta "Wall Street Journal". "Mēs fokusējamies uz savu biznesu un klientiem," izdevumam teicis uzņēmuma pārstāvis.