Katru sekundi visā pasaulē tiek apēsti 650 "KitKat" gabaliņi, savukārt Japānā zīmols ir kļuvis par valsts iecienītāko šokolādes tāfelīti. Tāpat Tokijā atvērts pirmais specializētais "KitKat" šokolādes veikals, kurā japāņu fani var iegādāties "KitKat" ar dažādām specifiskām garšām, piemēram, šokolādi ar vasabi, dažādiem sieriem, violetajiem kartupeļiem.
"Time" apskatnieki norāda, ka "KitKat" ir ne tikai pirmā šokolādes tāfelīte, kura tika pozicionēta kā "sociālais našķis", bet arī pirmā šokolādes tāfelīte, kurai izdevies sasniegt pasaules mēroga uzmanību un atpazīstamību. Pagājušā gada sākumā Google Android laida klajā jaunu operētājsistēmu, kura nodēvēta pazīstamās šokolādes vārdā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit