Tā, piemēram, šī gada pirmajos mēnešos "Rimi" un "Supernetto" veikalos par 40% palielinājies pieprasījums pēc ogām, savukārt dārzeņi pirkti par 11% vairāk nekā pērn. Iecienītākie dārzeņi ir tomāti, gurķi, galviņkāposti, svaigie salāti, kā arī kartupeļi. Turklāt, tuvojoties pavasarim, pieprasījums pēc tomātiem palielinājies teju par trešdaļu (29%), savukārt salāti iegādāti par 11% vairāk nekā pērn šajā pašā periodā. Tāpat daudz biežāk pirkumu grozos tiek liktas svaigas ogas un sulīgi augļi – mango, melones, bumbieri un citi. 56% iedzīvotāju augļus un dārzeņus iegādājas vairākas reizes nedēļā. Savukārt katrs piektais pēc tiem uz veikalu dodas pat četras līdz sešas reizes nedēļā, liecina "Nielsen" apkopotie dati.
Līdz ar svaigās pārtikas patēriņa pieaugumu palielinājies arī pieprasījums pēc ekoloģiskās produkcijas. "Pircēji jo īpaši iecienījuši bioloģiski audzētus banānus, kā arī eko ābolus. Pieprasītāko dārzeņu vidū ir eko burkāni, sīpoli un cukini. Tāpat šogad īpaši aktīvi pirkti dažādi svaigie dīgsti un kreses," pircēju paradumus komentē "Rimi Latvia" augļu un dārzeņu kategoriju grupas vadītāja Iveta Gedrovica.