Foto: Shutterstock
Latvijas restorānu pārstāvji novērojuši, ka pēdējo gadu laikā restorānu apmeklētāji kļuvuši laipnāki un draudzīgāki, pievēršot lielāku uzmanību personālam, portālam "Tasty" pastāstīja "Live Riga" pārstāve Anna Blaua.

"Pēc mūsu novērojumiem, pēdējos gados restorānu apmeklētāji ir sākuši pievērst vairāk uzmanības personālam, labprāt cenšas izveidot personīgu kontaktu ar viesmīļiem un bārmeņiem, izrādot lielāku interesi par viņu darbu. Restorānu viesi ir kļuvuši laipnāki, atvērtāki un draudzīgāki," secinājuši restorāna "Steiku haoss" pārstāvji.

Restorānu pārstāvju pieredze liecina, ka aizvien vairāk apmeklētāju viesmīļus sāk uztvert kā padomdevējus, kuri var ne tikai pienest ēdienkarti, bet arī palīdzēt ar maltītes un dzērienu izvēli, kā arī atbildēt uz jautājumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!