"Pēc mūsu novērojumiem, pēdējos gados restorānu apmeklētāji ir sākuši pievērst vairāk uzmanības personālam, labprāt cenšas izveidot personīgu kontaktu ar viesmīļiem un bārmeņiem, izrādot lielāku interesi par viņu darbu. Restorānu viesi ir kļuvuši laipnāki, atvērtāki un draudzīgāki," secinājuši restorāna "Steiku haoss" pārstāvji.
Restorānu pārstāvju pieredze liecina, ka aizvien vairāk apmeklētāju viesmīļus sāk uztvert kā padomdevējus, kuri var ne tikai pienest ēdienkarti, bet arī palīdzēt ar maltītes un dzērienu izvēli, kā arī atbildēt uz jautājumiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit