"Kā ikvienā viesmīlības biznesā, svarīgi ir ne vien klientu iegūt, bet arī prast sniegt servisu tā, lai viņš atgrieztos," portālam "Tasty.lv" stāsta Jeļena. Šo tendenci apliecina nule notikusī Rīgas restorānu nedēļa, kurā tika eksperimentēts ar galdiņu rezervēšanu tiešsaistē. Piemēram, restorānā "Aqua Luna" tas palielināja apmeklētāju skaitu par 9%, salīdzinot ar citām restorānu nedēļām.
Eksperte to vērtē kā teicamu rezultātu, īpaši uzsverot, ka vairākiem restorāniem kopēja galdiņu rezervēšanas sistēma ir efektīvs veids, kā Latvijas restorāni var sasniegt to, ko apmeklētāji sagaida bez pārmērīgām investīcijām, proti, ka restorāni tāpat kā citi uzņēmumi arī izmantos dažādas viedās tehnoloģijas. Jārēķinās ar tendenci, ka aizvien vairāk tūristu tiešsaistē vēlas rezervēt ne vien naktsmītnes, dažādas biļetes, bet arī galdiņu restorānā. Uzņēmējiem jādomā, kā to viskvalitatīvāk nodrošināt: apstrādājot manuāli e-pastā saņemtus pieteikumus vai meklējot iespēju pievienoties kādai automātiskai vai pusautomātiskai rezervēšanas sistēmai.