Kopumā festivālā tika pieteikti vairāk nekā 300 pasākumi no 28 pasaules valstīm. Projekta "Latvian Senses" mērķis bija uzrunāt un prezentēt Somijas, Igaunijas un Lietuvas medijiem, tūrisma nozares pārstāvjiem un viedokļa līderiem Rīgas-Gaujas reģiona gastronomisko piedāvājumu un tā konceptu "Ar dabu šķīvī", kā arī popularizēt reģionu kā piemērotu gastronomijas tūrisma galamērķi.
Kultūras pasākumu kategorijā labāko pieciniekā bija projekti no Latvijas, Spānijas, Francijas, Vācijas un Krievijas. Par labāko šajā kategorijā tika atzīts Spānijas centrālā laukuma ceturtās simtgades svinības.
Konkursā darbus iesniedza tādi populāri zīmoli kā "Google", "BMW", "Audi", "Nestle", "Huawei", "Martini", "Lego", "Oriflame" un citi. "BEA World Festival" tiek vērtēti pasākumi 20 kategorijās, ko vērtē starptautiska žūrija 28 ekspertu sastāvā.
"Live Rīga" valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča uzsver: "Šis festivāls apvieno aizvadītā gada labākos pasākumu rīkotājus un pasākumus: koncertus, festivālus, produktu prezentācijas, sporta pasākumus, konferences, samitus utt. Tiek uzskatīts, ka "BEA World Festival" pasākumu producentu un rīkotāju nozarē ir kā "Oskara" balva kino industrijā. Konkursā, kurā lielākajai daļai pretendentu viena pasākuma budžets mērojams miljonos, Latvijai žūriju ir izdevies uzrunāt ar stāstu un emocijām, ko sniedz Latvijas daba un tās garšas."
"Latvian Senses" projekta konceptuālā autore Gundega Skudriņa norāda, ka "pirmo reizi pasākumu industrijā Latvijas vārds izskan tik tālu pasaulē. Kopā ar komandu ir paveikts milzu darbs un esam lepni, ka tieši uz Latvijas dzimšanas dienu izdevies sarūpēt tik lielisku dāvanu, kas ietver sevī visas bagātības, ko sniedz mūsu mīļās mājas, kā arī radošumu, inovācijas un uzņēmīgu cilvēku darbu. Par šādu projektu un balvu ir milzu gandarījuma sajūta. Paldies "Live Rīga" par uzticēšanos un atbalstu. Latvijā dzīvo un strādā talantīgi visdažādāko jomu profesionāļi."