Kopš bērna kājas Kasparam Peregudovam bijusi interese par to, kas notiek virtuvē. Viņš Rīgā dzīvo nu jau piecus gadus un pēc diviem Lielbritānijā pavadītiem gadiem atgriezies Latvijā tieši ar ideju, ka vēlas savu ēdināšanas uzņēmumu. "Bija tā pārliecība, ka tas Latvijā izdosies. Vienkārši bija vēlēšanās atvērt savu ēdināšanas uzņēmumu, nebija varbūt saprašanas, ar ko tieši sākt. Bet bija saprašana: tie būs fritētas vistas ēdieni. Un izrādījās, ka ēdiens garšas, izskata un cenas ziņā ir unikāls, un izdevās izveidot ko jaunu Baltijas valstīs."
Vai nebaidīja lielā citu kebabnīcu konkurence un jau iepriekš minētā "KFC" esamība? ""KFC" pārsvarā ir tirdzniecības centros, tas jau ir liels zīmols, un mūsu virtuves absolūti atšķiras. Mums ir tāda mājīga noskaņa. Arī klienti teic, ka garšas ziņā mēs atšķiramies no viņiem. Tie, kas grib ko jaunu pamēģināt no vistas gaļas, bieži izvēlas mūs." Pēc Kaspara stāstītā, viss tiek gatavots no svaigiem, ne saldētiem produktiem, esot liela – septiņu pakāpju asuma – mērču izvēle, piemēram, sākot no mazāk asās ķiploku un parmezāna līdz ļoti asajai "caroline reaper" mērcei, kas padarot kebabus par vieniem no asākajiem pilsētā. "Un cilvēki nāk un pārbauda, vai tiešām jutīs to asumu." Kaspars sadarbojas ar partneriem, piemēram, konditoreja pēc pasūtījuma cep burgeriem maizītes, lai nav jāņem saldētās. Gaļas produkti tiek kūpināti Latvijā, vistas fileju piegādā Latvijas ražotājs. "Var teikt, ka produkts ir mājīgs. Un ar "mājīgs" domāts tas, ka viss tiek gatavots uz vietas."
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv