Tā kā viskijam ir tik izteikts un spēcīgs, ass raksturs, daudziem tas negaršo. Viskijs šķiet brīžiem nesaprasts un svešs. Taču īpaši pēdējos desmit gadus viskijam vērojams liels pieaugums alkoholisko dzērienu tirgū Latvijā.
"Tāpat kā Latvijā pirms 15 gadiem cilvēki sāka interesēties par vīna kultūru, un daudzi mājas apstākļos sāka vīnu arī taisīt, tam sekoja kafijas popularitāte, un Rīgā pēkšņi vairs nebija tikai melnā kafija. Cilvēki sāka interesēties par zīmolu un grauzdējumu, iegādājās nopietnākus kafijas rīkus tās gatavošanai mājās. Līdzīgi var vērot arī par viskiju," stāsta bāra "Mākonis" viskija meistarklašu vadītājs Lauris Grass. "Ja deviņdesmitajos gados dzēra viskiju, vienalga, ko ar to saprazdami, daudziem tas vienkārši negaršoja, tad tagad jau cilvēki ļoti labi zina, ka viskijam ir ļoti daudz veidu. Gan populārie blendētie, gan daudzu iecienītie Amerikas viskiji, tai skaitā burboni, bet īpaši pēdējos gados ir single malt jeb viena iesala viskiju kategorijas pieaugums. Tas ir tāds viskiju smalkais gals, kas ir specifiski, ne plaša patēriņa viskiji, drīzāk gurmānu produkcija. Līdzīgi kā ir ar vīniem un steiku. Šie viena iesala viskiji pieprasa jau pieredzi produkta baudīšanā. Citādi, pirmo reizi saskaroties tieši ar šo produktu, cilvēks to nesaprastu un nobrīnītos, kāpēc gan lai es kaut ko tādu dzertu. Bet ar laiku sāk novērtēt tā smalkumu un kompleksumu, ko šis dzērienu žanrs iemieso."