Foto: Mondelez group, Delfi kolāža
Ļoti spilgti atceros, kā saujā žņaudzīju desmit santīmu monētu, ejot uz mazo ciemata veikalu, jo pirms gadiem 20 šokolādes batoniņš "Fregata" maksāja astoņus santīmus. Dažreiz nopirku "Bingo", kur zem plānas šokolādes kārtiņas baltā masā bija krāsaini želejas gabaliņi, šķiet, tas maksāja septiņus santīmus. Pirms pāris gadiem "Twitter" pamanīju sarunu – nez, kur gan pazuduši šie batoniņi... Arī manī uzjundīja atmiņas, jā, nudien, kur?

Šajā rakstā uzzināsi:

  • Kad un kāpēc pazuda šie iemīļotie šokolādes batoniņi;
  • Kā 90. gados iepazīstināja ar lielkonfekti "Miks";
  • Kā izgudro jaunas saldumu garšas;
  • Cik ilgs laiks paiet no produkta idejas līdz veikala plauktiem.

Sekojot bērnības garšu mistērijai pa pēdām, sazinājos ar Lietuvas uzņēmumu, kas šos batoniņus ražoja, un visu noskaidroju! Uzreiz gan jābrīdina, ka veikalu plauktos diez vai tos redzēsim, toties jāpriecājas par pašmāju sociālo tīklu spēku un tēmturi #bringbacksirsniņas, kas sortimentā atgrieza "Ādažu čipsu" načo siera garšas kraukšķus, un arī mārrutku čipsi, pateicoties kvēlo fanu pieprasījumam, ir atpakaļ. Tādēļ aprunājos arī ar "Orkla Latvija" (viņu paspārnē tagad atrodas šokolādes fabrika "Laima" – aut.) inovāciju departamenta vadītāju par to, kā notiek jaunu produktu izstrāde un kāpēc mūsu mīļākie produkti dažkārt vienkārši pazūd.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!