Foto: DELFI
Diez vai Latvijā atradīsim cilvēku, kurš nezinātu, kas ir "Selga" un kuram nebūtu savu personisku attiecību ar šiem cepumiem. Retais pārtikas produkts ir izpelnījies tik ilgstošu un nedalītu uzticību un mīlestību kā "Selga". Jau vairākām paaudzēm tie ir bērnības cepumi, tā ir bērnības garša un nepārejoša vērtība. "Selgu" sev līdzi ved ārzemēs strādājošie latvieši un, ieraugot "Selgu" Anglijas poļu veikalā, tie ir vairāk nekā cepumi – tā ir bērnība, tās ir mājas.

Ielās un tīmeklī parādījusies jauna cepumu "Selga" reklāma ar lepnu un, varētu teikt, kliedzošu paziņojumu: tagad "Selga" bez palmu eļļas! Reklāma arī "programmē" vēlamās reakcijas, pierakstot: "Jā!!!", "Lieliski!", "Labais!"

Tomēr visiem tas neliekas lieliski. Jo – ko?! Tātad tā visu laiku tur bija?! Palmu eļļa manas bērnības cepumos? Cepumos, ko es dodu saviem bērniem?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!