Foto: LETA
Jau pirmās mājsēdes laikā pieredzējām, ka pārtikas piegādes laiki dažkārt kļūst par azartisku medību objektu – ja nebūsi gana ātrs, varēsi gaidīt savus pārtikas maisus pēc divām trim dienām. Pagaidām izskatās, ka arī šajā mājsēdē pasūtījumu laiki tiek izķerti kā karsti pīrādziņi. Vai lielveikali ir gatavi jaunās mājsēdes izaicinājumiem? Un mēs paši?

Fakts: teju katru piekto jeb 18% iedzīvotāju tieši Covid-19 pandēmija piespiedusi pārskatīt savus iepirkšanās paradumus un sākt pārtiku biežāk iegādāties internetā, liecina Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas sabiedriskās domas aptauja par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem. No iedzīvotāju paradumu maiņas visvairāk ieguvušas lielveikalu tirdzniecības platformas, kurās biežāk sākuši iepirkties 10% iedzīvotāju.

Tātad katrs piektais no mums pasūta veikalu uz mājām. Kāda ir pieredze, un ko esam mācījušies no iepriekšējās mājsēdes?

Dita: "Tagad, kad atkal esmu nolēmusi neiet uz veikaliem, bet pasūtīt internetā, man uz pārtikas budžetu tam būs pozitīva ietekme."

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!