Kā tiek izlemts, ko izaicinājuma dalībniekiem cels galdā? "Pirmais bija "Chili con carne", jo tas ir populārākais mūsu ēdiens," atceras Linda. "Kad "čelendžā" bija soļanka, tieši bijām sākuši to gatavot un izdomājām, ka būtu laba "reklāmas kampaņa". Tagad esam sākuši piedāvāt "lielās" "Tom Yum" zupas, nolēmām, ka būtu forši uztaisīt aso "čelendža" versiju ar nūdelēm un gaļas vai vegāniskajām bumbiņām."
Vai radītāji arī paši nomēģinājuši, ar ko izaicina savus "varoņus"? "Ričards nav ēdis nevienu, es pašā pirmajā gadā pamēģināju. Izēdu bļodiņu, un tad tu sēdi tāds jocīgs, it kā būtu kaut ko "salietojies". Pēc tam bija krampji, slikta dūša..." atzīstas Linda.
Starp citu, šo efektu, ka pēc čili piparu, īpaši svaigu, apēšanas ir sajūta, it kā tu būtu kaut ko "salietojies", uzsvēra arī vairāki šī gada "Stockpot Hero Challenge" satiktie. "Tas asums iedod baigo realitātes sajūtu, tu tajā brīdī jūties dzīvs, skatiens kļūst ļoti skaidrs," teic dalībnieks, kurš sevi sauc par Jāni.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv