Nekā nebija! Izrādās, pie vainas vecā labā problēma: ko uzdāvināt tam, kuram viss jau ir? Protams, arī vēlme izrādīt savu iespēju ekstravaganti iztērēt naudu un pasniegt dārgas dāvanas. Vasarā Japānā sākas dāvanu pasniegšanas sezona, kad biznesa cilvēki apmainās ar izsmalcinātām dāvanām: dzērieniem, saldumiem un augļiem, jo dārgākiem, jo labāk.
Japāna ir slavena ar ķiršiem, tiesa, mēs vairāk zinām par slaveno ķiršu ziedēšanas laiku, bet kādreiz jau arī tie ķirši izaug. Lūk, smalkākajiem un retākajiem no tiem var palaimēties nokļūt izsolē un kļūt par dārgu dāvanu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit