restorāns kredītkarte viesmīlis maksāt
Foto: Shutterstock
Teju katram nācies nokļūt situācijā, kad restorānā, saņemot pasūtījumu, rodas šaubas par izmantoto produktu svaigumu, ir atnests ēdiens, kas nemaz nav ticis pasūtīts, pamani, ka pasūtītās truša gaļas vietā "iešķiebta" vista, vai - vēl ļaunāk - zupā peld mats. Kādos gadījumos tev ir tiesības pieprasīt ēdiena nomaiņu, sūdzību grāmatu vai neapmaksāt pasūtījumu, bet kad savu taisnību, visticamāk, neizdosies pierādīt?

Ir vairākas situācijas, kad tu vari pieprasīt ēdiena nomaiņu uz iestādes rēķina vai sagaidīt restorāna vainu kompensējošu komplimentu no šefpavāra, atklāj "Kitchenmag", bet to, kādos gadījumos klienti Latvijas restorānos mēdz atteikties maksāt par pasūtījumu un kā tiek atrisinātas šīs konfliktsituācijas, komentē šefpavārs Žanis Raivo Behmanis.

Kad klientam ir taisnība

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!