"Hellmann's" joprojām izmanto "Zilās lentes kvalitātes" sastāvdaļas, lai izceltu labāko savās majonēzēs, mērcēs un kečupos, un kā vadošais majonēzes zīmols pasaulē un Baltijas valstīs vēlas piedāvāt to, kas ne tikai labi garšo, bet ir arī veicina labo. "Hellmann's" mudina cilvēkus pārdomāt savu attieksmi pret ēdienu, uzskatot, ka tas ir pārāk gards un vērtīgs un pārtikas izšķiešanai vajadzētu būt sociāli nepieņemamai rīcībai.
Lai pārbaudītu savas zināšanas par "Hellmann's" produktiem, līdz 29. martam ikvienam bija iespēja aizpildīt testu – atbildēt pareizi uz astoņiem jautājumiem un piedalīties izlozē! Otrdien, 30. martā, noskaidroti izlozes veiksminieki:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit